Måndag

aa
Idag är allt sämst, och jag vill bara dö. Missade hkk provet, det praktiska så nu har jag IG. och dataförbud. känns ju väldigt roligt. eller inte. men men allt har ändå var piss idag. så jag tror att jag går och sover snart ändå. För jag blir så sjukt less på alla. Jag blev dessutom ledsen för att jag kom försent och missade hkk provet. Efterosm jag skulle platta håret. men det blev sepe och jag var tvungen att blöta det. för jag kunde inte gå till skolan som jag såg ut just då.
Men egentligen spelar det ingen roll att allt är dåligt idag. för det var ju inte helgen och det jämnar ut sig i längden.
Och jag saknar dig så sjukt mycket så jag vill typ bara gråta. Det känns jätte hemskt. Men nu är det så ändå. Och ja du betyder så sjukt mycket för mig. Så det finns inga ord som kan beskriva det ändå. Jag önskar att jag kunde förklara. Men det kan jag inte. Det finns så mycket som jag skulle vilja säga. Men som jag inte vet hur jag ska förklara. Jag önskar jag fann orden som kunde beskriva. SAKNAR DIG<3

puss<3

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejsan!
Kikar in...
Hoppas du haft/har en bra dag idag :)

Postat av: Jennie & Exxa

Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 16:28:41
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback