Norrbyskär 08<3

Tack för 2 helt underbara veckor måste jag säga.
Det har varit de 2 bästa veckorna i mitt liv någonsin. Aldrig förr har jag haft så kul på ett läger. Ni är underbara<3 ni finns i mitt hjärta.

Idag på konfirmationen, vid kramringen började jag gråta. Det var nog det värsta jag har gjort. Att skiljas från er;_;.
Jag kommer sakna er så otroligt mycket ska ni veta.

2 helt underbara veckor med er<3. Med skratt och glädje. Allt har inte alltid vart bra, men sånt får man ta. Jag har gråtit och jag har skrattat. Jag har känt mig ordlös av glädje och ordlös av lessamhet. Jag har känt mig värdefull och älskad. Känt mig omtyckt för den jag är. Kännt mig lika mycket värd som alla andra. Jag har kännt mig som om folk sett mig.
Kännt mig glad och ledsen. Och i slutändan blev allt ändå helt underbart<3 Jag ångrar inte en sekund att jag följde med på det här lägret<3

Att vi sammanlagt gått 12 mil spelar ingen roll. Ont i fötterna är ingenting. Jag har vuxit som person. Kännt mig värdefull.
Vi har klättrat i klättertornet och gjort saker vi egentligen inte vågad. VI har varit modiga och starka.
Vi har pysslat och smedjat, blivit blöta i sjöslaget och badat i havet. Vi har sjungit och blivit hesa. Vi har haft en gemenskap jag aldrig tidigare känt.

I början kände jag nästan ingen, men redan efter några dagar känndes det som om vi var en ganska sammasvettsad grupp. Och vist okey, stämmningen kanske inte alltid var den bästa. Men mesta dels var den det.
Det känndes som om lägret var alldeles för kort.
så underbart roligt vi har haft. Vi har hoppat tranptes, och gårr 4 metersbanan.
Ni har fått mig att växa som person<3

Och vi har haft sjukt bra ledare<3<3 Jag kommer sakna er<3 ni har var underbara<3

Ni finns i mitt hjärta<3

Norrbyskär 08<3 sakna

"Du vet väll om att du är värdefull"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback