Saknar redan<3

så länge jag lever, så länge jag finns
kvar på denna jord. så länge mitt hjärta slår
vill jag leva, leva för dig.

Norrbyskär 2008<3<3

Tack, tack och åter igen tack, ni är verkligen underbara.
Vi hade verkligen världens bästa grupp och ledare. Kommer sakna er så otroligt mycket <3 Vi är bäst och det vet vi.

Allt har varit så underbart. och igår när vi skildes åt grät jag som om jag vet inte vad. Det var verkligen jobbigt.
Jag taggar återträffen i september nu alltså<3 Det kommer bli as kul<3.
hoppas verkligen vi ses fler gånger<3<3<3

Jag funderar på om jag ska gå ledarutbildingen till att bli ledare i kyrkan, måste säga att det känns faktiskt lockande måste jag säga. Men jag får fundera på dt ett tag. Men det kommer nog bli så att jag gör det ändå =).


Vi är bäst och det vet vi<3 Bästa gruppen och bästa ledarna<3 Tack<3


Sista kramringen. <3kommer sakna våra kramringar<3 lätt att vänja sig vid dom<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback