SMile

Är hemma fårn Norrbyskär nu. Åker tillbaka imorgon klockan 3. Och det kommer att bli underbart kul.
Dom dagarna vi vart där. Alltså från i lördags. Har varit underbara. Massa skratt och lek.
Okey, att allt inte är bra och det kan jag inte förneka heller, men jag gör mitt bästa så får det bli som det blir. Jag hoppas på det bästa.
Har fått sjukt ont i låren. måste gjort något när vi körde laurentzia. Kanske sträckte mig eller något.
Sedan har man ju lyckats skrapa upp knäet också. gled på trägolvet. Fick ett sår. sedan slog jag upp det. He svid lite, men sånt får man ändå räkna med. Det har inte dagit död på någon vad jag vet iaf.
Jav har inte hunnit bada än, men det kommer nog ska ni se.

Det kändes inte som om vi skulle få stanna där eftersom det var massa råttskit och det var en hälsofara. Men nu har Antismex varit där och mätat(?). Och vi får SOVA DÄR. alla lyckliga.
Sedan kommer dom in och säger att dom ska köpa nya täcken och kuddar åt oss ist för att tvätta de gammla. så det känns ganska så nice :D. SMILE.


Är på Norrbyskär. åker tillbaka dit imrn klockan 3 iaf.

Men nu ska jag inte skriva längre ska dra. pussn<3 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback