Norrbyskär

Hejsan. Dagen på kyrkan har faktiskt varit rätt så värd, tycker ändå vi har haft sjukt roligt. Allt har varit sjukt kul. Enligt mig. Okey. Det började regna när vi var ute så vi var tvugna att gå in. Men lite regn har väll ingen dött av antar jag.
Dagen har gått ganska fort, vissa stunder.
Men jag har nu sagt länge att jag inte är taggad. nu börjar taggen komma alltså. Men det känns sjukt nice ändå.
Lite tråkigt är väll kanske att vi inte får bo i hus´n än, pg a rått skit osv typ. Så vi kommer alltså sova i tält tills på Måndag. och jag kommer garanterat att frysa sönder. HUTTRA. jag kommer få ångest för att jag kommer frysa så jäkla mycket men men det blir säker fin fint ändå. Sedan får vi inte äta i vårat vanliga kök heller pg a att typ hälsovårdmyndighen har stängt köket. lite deprimerande. Så vi kommer att få äta på KFUM:s kök. Mhm, jippie. not. Så då måste vi gå. Någon kommer att ha ont i fötterna efter 2 veckor tror jag.
Men nu ska jag gå och packa puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback