miss you

Nu har jag som sagt inte bloggat på ett tag, men jag har varit fruktansvärt sliten, eller rättare sagt är fortfarende.
Det är nu 1 vecka sedan konfan. Men det känns som om det var jätte länge sedan. Och jag saknar er alla så otroligt mycket kan jag lova.
Jag har fortfarande inte laddat ut nå bilder på BDB, men jag har inte fått mina bilder av Tony än, men dom kommer såsmåning om :) så ni får vänta :).

Jag har börjat vara lite smått hurtig av mig. Cyklade till berghem, (stan-gammlia axtorpet) sedan mot universitetet, östra in till stan. Sedan cyklade jag ut till morsans jobb som ligger vid Krauta (eller hur det nu stavas.).
Sedan igår kväll cyklade jag till berghem, (stan-gammlia axtorpet) sedan mot universitetet, östra in till stan. Sedan cyklade jag ut till röbäcksdalen. cyklade grusvägen där. Ner mot 4h. görde förbi 4H(mot nått typ sjukgymnast eller vad he nu var) och ut mot röbäcks kapell. Sedan cyklade jag till röbäcksskolan och till linblomman, ica röbäck och sedan hem.
Jag känner mig rätt så hurtig, cyklade bergehm, stan idag  också. Ska göra det avrjde dag har jag bestämt mig för. KÄnns ganska hurtigt.. Men, jag har skavsår i händerna, vilket känns mindre bra.

Jag saknar er otroligt mycket ska ni veta. Det känns verkligen jätte tomt utan er.
Efter 2 veckor ute på Norrbyskär med er känns det jätte tomt att vara hemma.
Vi skapade minnen för livet. Och ni fick en plats i mitt hjärta där ni kommer att stanna. Sånna otroligt underbara människor<3 Ni är verkligen underbara, och det går inte att beskriva.
Jag önskar jag kunde beskriva,
men det finns inga ord som räcker till.
Det finns något som inte går att beskriva
något som bara kan upplevas,
något som man inte kan sätta ord på
Och det är just vad det här är.
Norrbyskär 08<3

Kommer aldrig glömma er<3


Love you<3 "du vet väll om att du är värdefull"<3<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, ska du på summer camp? :D

2008-07-14 @ 19:52:05
Postat av: Amanda

Yes det ska jag ;D själv då?

2008-07-14 @ 20:45:39
Postat av: amanda

Yes det ska jag ;D själv då?

2008-07-14 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback