muntilga!

heysan:) Okey detta får bli ett inlägg i all hast innan jag ska gå och göra mig i ordning och dra vidare till kyrkan.
Jag är relativt trött och har vart det hela veckan, jag förstår verkligen inte det här.
Imorgon är det fredag vilket innebär helg, och det är välbehövligt måste jag säga, också är det bara en vecka kvar tills lovet, ännu mer välbehövligt måste jag säga.
Och just det det är 9 dagar kvar tills jag åker till fjällen, okey jag erkänner nu börjar jag ändå känna taggen på det faktiskt. Suck bara det är varmare där än vad det har varit här dom senaste dagarna, hm. 22- är ingen hitt att åka slalom då måste jag erkänna, men jag ska väl inte klaga antar jag.

Igår var det iaf muntliga nationella i svenska, och det kändes faktiskt som om det gick bra så nu är det väl bara att hoppas på det bästa :)
Också är jag klar med SOn finaly! Känns grymt skönt så har jag ett SO arbete mindre nu är det bara hinduismen som är kvar att göra en fördjupning om suck.
Men nu är det bäst jag skyndar mig, Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback