slapp dag!

Jag sa imorgse att jag skulle ha en slapp dag, men den blev så mycket slappare än jag hade väntat mig faktiskt!
 Började som sagt kvart i 9 med matte, som slutade halv 10. Svenska 10 i 10, och vi som inte redovisade fick typ sitta i korridoren, och det tog hela lektionen för dom som redovisade att bli klara. Och sedan hade vi tydligen ingen NO. Så då slutade jag halv 11, hm eller ja? egentligen blev det ju som halv tio men ändå!
 Och jag har verkligen inte gjort något annat än att sitta här sedan jag kom hem! Eller jo jag spelade Xbox med broshan ett tag. Men annars inget, jag börjar känne mig rätt seg faktiskt. Pappa kommer och hämtar mig om ett tag så jag ska vara där i helgen! Annars blir det nog bara en lugn helg i helgen tror jag!
 Men nu är det bäst jag avrundar och gör mig iordning! KRam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback