Åtta saker du borde göra imorgon för att bekämpa den kollektiva höstdepressionen

Åtta saker du borde göra imorgon för att bekämpa den kollektiva höstdepressionen

1: Inleda en konversation på tunnelbanan/bussen
2: Le mot en främling
3: Stäng dörren - vart du än är- vrid upp MC Hammers "U CAn't Touch This" i ipodhörlurarna och peka på naveln varje gång refrängen går igång
4: Ge någon du känner en oväntad och otippad komplimang
5: Baka bullar och ta med till jobbet/plugget (spotta inte i degen)
6: Ha fotmassagekväll
7: Headbanga i 40 sekunder till "Tick Tick Boom" eller valfri låt.
8: Skriv om det i kommentarrutan





Nu säger Amanda godnatt för idag och ska sova nu på direkten. Jag har en axel som inte är vän med mig för närvarande och är väldigt smärtsam, hoppas för allt i världen att det har gått över tills imorgon annars vet jag verkligen inte vad jag gör alltså. Jag brukar ha ont , men det har varit bra väldigt länge nu. Men jag tror det blev något med axeln när jag var på gymmet idag. och det är inte sån smärta som får en att skrika liksom, men pulserande dunkande hela tiden, det är jätte jobbigt för egentligen kan jag inte riktigt beskriva den heller....
Men nu Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback