Onsdag, godnatt

Sitter och fryser, ska packa ihop datorn när som helst och faktiskt sova, jag gick ju faktiskt upp 10 i 6 i morse, så jag är ganska trött kan jag lova. Det har varit en rätt så bra dag, har inte gjort sådär våldsamt mycket kan jag väll påstå, men sådär lagomt.
Skola sen stan med valle, det var fint, det är alltid fint att vara på stan med valle. Tack för att du stannade. Egentligen borde jag gjort en MASSA läxa, men jag mår inte br,a det är jobbigt att vara sjuk kan jag lova, men ska göra det imorgon, parafrasen är klar, nästan måste bara skriva om henne. sedan maila uppgifter.
Sen har jag uppgifter som jag inte hittar, men som är klara S: men ju mer jag tänker desto jobbigare blir det, så slut pratat om det.
Måste sova om jag ska orka med morgondagen. SKa prata med K, sedan prata med vivi, Träffa C och sedan lindigruppen, hemma kanske halv 11, då ska jag typ äta middag, drygt som fän att äta så sent!!

Så nu säger jag godnatt till folket. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback