Måndag, hicka

Egentligen bara en sak att säga just nu och det är godnatt. eller jag har en massa saker att säga, men jag tror faktiskt jag ska ta och sova nu, jag känner mig faktiskt inte alls särkslit pigg, så jag behöver nog sova tror jag...
Jag önskar att jag hade kunnat dra nytta av min sovmorgon imorgon, men kan jag det? nej, tänk för att jag faktiskt inte kan det, men det får vara så. Det är så när man bor i skogen...

HAr egentligen sovmorgon till 25 i 11, men jag måste ändå in till stan så då åker jag till skolan ändå, då får jag en chans att plugga bort en massa resuppgifter, sedan 25 i 11 har vi engelska sedan elevrådsmöte klockan 12. sEdan sista lektionen är Mediekunskap.
Tro jag ska träffa K imrn också, men jag vet inte. Jag får se.
Nu sova, och försöka bli av med denna förbannade hicka. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback