Onsdag, Google Wave!

Hej där!
Just nu sitter jag med en skål popcorn och ett stort glas svartvinbärssaft, så gott alltså.
Jag har försökt mig på att göra lite på parafrasen som skulle vara gjord i estetiskverksamhet, det har dock inte gått så fruktansvärt bra som jag hade önskat att det skulle göra. Men det blir som det blir, jag har inte särkskilt mycket tid på mig faktiskt. Jag menar det är faktiskt bara några veckor kvar tills jullovet. Fattar ni hur snabbt den här terminen har gått. Det är helt sjukt, jag har nog aldrig varit med om att en hösttermin gått så fort som den här har. Men det är väll något positivt i alla fall...

Hur som helst så har min dag varit helt underbar alltså, även om inte allt har varit på topp så har det verkligen varit en helt underbar, verkligen...
Dagen började väldigt segt!! Hade medieproduktion och Matte, matten gick väl grymt bra måste jag säga i alla, ekvationer är ju faktiskt roligt måste jag säga.
Sedan lunch osv. I alla fall när jag kom tillbaka från lunchen och satte mig vid datorn så kollar jag mailen och vad ser jag där. Jo ett mail från Vivi. Som jag sa tidigare. Du gjorde verkligen min dag Vivi. Trodde först att hon skickat det till många, men när jag kollade hade hon inte alls gjort det. Blev jätte glad, jag behövde verkligen det mailet alltså...

Sedan så när vi har estetiskverksamhet loggar jag in på Facebook och ser att Robert D har invites till Google Wave och säger att han ger till dom som vill ha, så långt det räcker. Så jag sa så klart att jag ville ha en Invite, och vad dimper ner i min mailbox ett tag senare? En Invite till Google Wave, blev as glad igen då. Tack Robert!!

Så det blev verkligen en toppen dag. Dock blev det ingen kör... Men plugg är viktigare...
Men i alla fall så sitter jag här och det har tagit väldigt lång tid att skriva det här. Så nu ska jag avrunda detta inlägg, Se tv och äta upp mina popcorn. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback