Fredag den 13e

Ja, som ni alla säker vet är det ju fredan den 13e idag. Inte för att jag precis hatr kännt av det eller så.
Det har faktiskt varit en riktigt bra dag måste jag säga. Jag ahr dock inte gjort särskilt mycket, men det har ändå varit väldigt skönt. Slutade typ halv 12, som vanligt på fredagar, jag älskar verkligen våra fredagar måste jag säga.
Vi hade matteprov imorse, det gick väll bra, det var 11 uppgifter och jag hoppade bara över 1, det endast för att jag fick TOTALT hjärnsläpp, men jag hoppas ändå på det bästa, jag vill ju att det ska gå bra. Så nu ser jag framemot nästa vecka så jag kan få tillbaka det.
Sedan hade vi engelska, gjorde inte så mket, fortsatte skriva det brevet om fears. Men min dator laggade sönde och inget gick som jag ville att det skulle göra, men sånt händer.
Imorgon är det lördag  = TAKIDA :D
Men nu börjar flashforward igen. Så kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback