Lördag. sista

Detta blir mitt absolut sista inlägg som 15-åring. Jag har inte hunnit skriva något idag, nej förlåt det där var faktiskt inte riktigt sant. Jag har inte orkat, har inte haft någon ork alls och jag kan inte direkt påstå att jag har det just nu heller, egentligen vill jag sova men jag orkar inte det heller. Det är illa när man är så trött att man inte orkar sova. Fast jag borde sova, så efter jag är klar med det här inläggget så ska jag faktiskt sova, verkligen. Det är en dag imorgon också.
 Och eftersom jag fyller år imorgon så ska vi ju ha kalas, och det är väll roligt om jag är någorlunda pigg när dom kommer. Jag ska faktiskt hinna damsuga mitt rum också. Orkade inte göra det när jag hade städat klart idag så jag måste verkligen hinna det imorgon alltså.

Mathias kom och firade mig idag, eftersom han jobbar imorgon. Jag fick ett presentkort på SF, TACK ;D. Blev as glad, det går ju massa  bra filmer på bio nu, och i längden blir det ju rätt dyrt att gå på bio. Verkligen supertack.
Vi åt i alla fall Tacos och sedan åt vi tårta. (:

Så vad har jag annars ägnat min sista dag som 15-åring till då... Sitta vid datorn och städat mitt rum som förövrigt är jätte fint nu förutom att det behövs damsugas då men det kan man leva med. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket, men det behövs sånna dagar också. Dagar när man bara tar det lugnt.
Aja, dags att sluta innan jag faktiskt somnar. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback