Måndag, angry!

Imorgon är det 1a december, 24 dagar kvar tills julafton. Men då kan man ju fråga sig vars snön är. Jag önskar att jag hade ett bra svar, men det har jag inte. Jag önskar verkligen att vi får lite snö snart. Det är ju så otroligt trist när det är såhär mörkt.
Hur som hellst så längtar jag ändå till Julen, inte för paketen utan för att julen är en så otroligt mysig högdtid. OCh det menar jag verkligen. Jag längtar till att se kalle anka och dricka glögg, till att alla sitter samlade runt bordet och äter julmiddag. jag tycker verkligen att det är supermysigt.

Nog om julen. Skolan idag var... SEG!!! Då menar jag verkligen seg, jag höll nästan på att somna på medieproduktionen, men jag försökte jobba. DEt var dock fler än jag som inte engagerade oss så mycket så det slutade med att Tina inte var allt för glad på oss, men vad annars kan man förvänta sig egentligen?

Ska inte skriva så mycket mer...

Men måste bara få avreagera mig lite!
När man vet att folk läser sin mail nästan dagligen och man vet att dom är jätte bra på att svara på mail. Varför kan dom inte bara svara. Är det verkligen så svårt att svara på ett mail. Särskilt då jag vet att personen alltid svarar annars. Kan man inte bara svara Ja eller Nej liksom, det är inte så avancerat.(nu menar jag inte att personen ska svara med 1 ord, men vill inte skriva för mycket här).
Men sånt är livet.

Nu blir det sova. Sedan blir det bowling med klassen på idrotten imorgon, TAGGA! Det kommer bli sjukt roligt tror jag. Men godnatt på er! Kramen<3

Juste, min bror fyller 20 idag!! Grattis Mathias:D


Det känns verkligen så just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback