Onsdag, bad update!

Amanda is back i blogg världen men hinner inte uppdatera nu för att min mamma är inte omtyckt av mig och jag måste stänga av datorn halv elva(ogillas starkt). jag blir SÅ sur på henne ibland alltså. NEEE. Jag orkar inte vad fan ska jag göra då, jag kommer ju ändå inte kunna sova, jag undrar vad hon tänker emd ibland alltså. Men om ni undrar så har jag varit sjuk och inte orkat blogga dom senaste dagarna, men nu är det bäst att jag stänger i alla fall. Ni får nog en update imorgon.

Var hemma från skolan idag, det var faktiskt skönt, gick hgem i måndags och i tisdags åkte jag bara till skolan för en föreläsning. Men imorgon känner jag att det är dags att pallra sig till skolan igen, vill ju inte missa allt för mycket faktiskt, så jag uppdaterar nog imorgon tror jag. På fredag blir det i alla fall ÖRebro, oj det är ju snart, har massa saker jag måste fixa. Bäst att packa imorgon kanske haha. Och påtal om det så har jag inte fått några som helst tider för fredagen än, men det löser sig... Hoppas jag...
Aja nu ska jag avrunda, kanske lägger mig och läser lite. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback