Onsdag, rastlös

Sitter på skolan nu, är trött, väldigt väldigt trött måste jag säga alltså, det är inte särskilt kul, inte ens lite...
Också har jag träningsvärk, vilken inte gör det lättare heller. Men sånt är livet, det är ju egentligen bara ett tecken på att jag lever.
Vaknade för sent idag, klev upp sju, skulle gått upp mycket tidigare. Men kvart över 7 åkte vi i alla fall mot stan. Och jag vaknade väll till liv i alla fall lite.

Just nu sitter jag på skolan och har medieproduktion. Kan dock inte göra något eftersom Malin J inte är här, så då kan jag inte direkt börja eftersom det är hon jag ska jobba med. MEn det löser sig. Det går säkert bra.
Lektionen slutar om en kvart tror jag. Då har vi rast i typ en halvtimme sen har vi matte, har dock inte en aning om vad vi gör egentligen för jag kommer inte ihåg det. Men matte är alltid roligt så jag har inget att klaga över.
Sen lunch, svenska och sist estetiskverksamhet. Slutar halv 4 idag, känns inte ens lite taggat att sluta så sent idag, egentligen hade jag velat sluta nu och få åka hem och sova, det skulle jag verkligen behöva alltså.

Ikväll vet jag inte vad det blir. Har kör i eftermiddag, men om jag har lika ont i axeln som jag har nu så kommer jag änså inte orka gå på den, så jag hoppas verkligen att det gått över då. Sedan har vi typ filmkväll på UNF för nyvärvade, får se om jag orkar åka på det, eller om jag ska åka hem. Egentligen har jag en massa plugg som jag borde göra istället som jag lovat mig själv att göra. Och nu vet jag vad det är jag ska göra också.
Men i Svenskan vet jag inte om jag ska skriva novellanalyserna, för om jag får minst G på novellanalys provet så behöver jag inte lämnain de andra novellanalyserna, så frågan är ju hur jag ska göra...


Jag har beslutsångest för nästa torsdag... Jag har 3 alternativ och jag kan verkligen inte bestämma mig..  Öppethus på skolan, har jag skrivit upp mig på, avslutning med lindigruppen eller att klippa mig. Jag tror det blir att klippa mig faktiskt... jag menar, mitt hår är alldeles för långt som det är nu, och jag är verkligen i behov av en klippning för att det går inte att göra något alls med mitt hår just nu. Måste bestämma mig tills imorgon typ. Hur ska jag göra??

Okey, men nu ska jag sluta, skulle inte ens skriva såhär mycket.... Så vi höres. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback