Söndag. 16

Det här med att fylla år är ju faktiskt rätt roligt ändå, är det inte? Jag menar, det är ju trotsallt rätt roligt att få presenter. Nu är det ju inte så att presenterna är hela grejen med att fylla år. Det är ju faktiskt roligt att fylla år ändå. Fast sedan är det ju alltid roligt att se om man får det man har önskat sig.
Och påtal om önskningar så satt jag och funderade på vad jag hade önksat mig. Jag har faktiskt inte önskat mig så särsklit mycket, inte så mycket som jag brukar. Jag är rätt nöjd med det jag har. Det känns som om jag har allt jag behöver. Eller så har jag VÄLDIGT dålig fantasi. Men jag tänkte skriva vad jag har önskat mig i alla fall.
 Så här får ni:
*En ny mobil
*Skull hörlurar
*Extern hårddisk
*presentkort på SF
*mjukisbyxor
*lovikkavantar från accent.
*presentkort på Gina Tricot.
'twilight böckerna
*filt

Ja, nu är det säkert något som jag glömt ändå så.

Så när mamma och Lars väckte mig i morse med fika på sängen så fick jag ett paket också. Fick ett par mjukisbyxor. Det var inte dom jag hade önskat mig, men dom här var lika fina. Och hallå, mjuksisbyxor som bjukisbyxor? Och som jag sa igår så fick jag ju ett presentkort på SF av Mathias också. Super bra alltså :D
Men nu ska jag faktiskt avrunda och gå o göra tårta. Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback