Söndag advent

Okey, let´s blogga dårå. Bara för att ta igen mitt icke bloggande i helgen. Men jag har inte haft tid att blogga helt enkelt. Som om jag skulle ha det nu men...
Min helg har varit helt underbar verkligen. Först i fredags se idol med Mamma o Lars. Okey jag kan säga att jag somnade under nyheterna och vaknade efter pausen(den efter man fått veta att Erik var kvar). Så jag la mig direkt när man fick veta att Tove var kvar. Somnade direkt när jag lade huvudet på kudden. Det var verkligen jätte skönt att vara så trött för en gångskull.
Sedan igår(lördag) gjorde jag först inget på dagen typ degade framför datorn, och packade. Sedan åkte vi in till stan och jag var med Ida, käkade på den nya pizzerian som är på vasaplan och sedan drog vi hem till henne och såg först Twilight och sedan New in town. Och nu när jag sett första filmen i twiligt-serien så måste jag säga att den andra är betydligt bättre, men det kanske bara är jag...
Kom hem vid cirka halv 1. Satt vid datorn till kanske halv 2. Sedan somnade jag nog inte förrän strax efter 2.
Sedan ringe klockan kvart i 8, steg dock inte upp förrän kvart över 8. Var det bara att hoppa i duschen och försöka vakna till liv och sedan hoppa på cykeln och dra till kyrkan för 1:a adventsfika. Började fixz vid 9. Sedan drog jag hem vid 1, eftersom mathias skulle ha kalas, riktigt trevligt.
Sedn käkade vi typ och spelade kort.

Men nu ska jag avrunda och försöka sova, mår inte så bra..
Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback