Söndag, födelsedag

Tänkte bara säga godnatt alltså. Är super trött och somnar när som helst känns det som. Så det är lika bra att sova. Egentligen orkar jag inte sova heller men sånt är livet.
Kommer ändå sluta med att jag somnar direkt när jag har lagt mig...

Imorgon blir det new moon med Diza och hjalle tror jag. Jag har fortfarande inte sett första. snacka om skandal alltså. Är det någon där ute som har den så jag kan få låna den eller något. Eller om någon vänlig själ skulle kunna skicka den till mig alltså. Annars får jag satsa på att läsa ut boken imorgon, grattis jag är på kapitel 6... Jag menar även om boken och filmen inte är samma så har jag iaf en liten aning om vad filmen handlar om än om jag inte läst något alls.

A, jag har i alla fall haft en SUPERBRA födelsedag, verkligen:D Hur bra som helst.
Fick presentkort som jag sa igår, mjukisbyxor, pengar, en blomma, ett påslakan, en filt och en ny mobil. En sony ericsson S312, super fin verkligen, Det var ju faktiskt den jag hade önskat mig, så nu är jag super glad.
Behövdes verkligen eftersom folk inte hörde vad jag sa med min förra och var tvungen att skrika, det är inte så bra alla gånger kan jag lova..
Tack för alla presenter :D Nu blir det sova, det är faktiskt en dag imorgon också. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback