Söndag, lördag kväll!

Förlåt för bad update igår(idag), men jag orkade verkligen inte engagera mig i att blogga, jag var bara så otroligt trött så orken till det fanns verkligen ingen ork alls till att blogga.
Egentligen borde det ha gjort det för jag satt vid datorn exakt hela dagen(eller ja nästan), men nä ingen blogglust alls fanns där, och då går det bara inte att blogga heller.

Åkte in till stan vid halv 6 tiden och mamma släppte av mig hos Sandra och Claire. Sedan åkte vi in till stan och ställde oss i kön för att komma in på Takidas konsert, frös hur mycket som helst, men det var det faktiskt värt.
Förbandet som spelade till Takida kan jag inte påstå att det var i min smak, så jag tyckte personligen inte att det var så bra men.
Sedan spelade Takida, och det ver verkligen hur bra som helst. Dom är grymma att se Live måste jag säga.
Försökte fota, men min kamera la av, fick kanske 20 bilder, dock är garanterat inte alla bra. HAde ju min gammla kamera, som det är mycket svårare att få bra bilder med.
Men jag ska lägga upp bilder imorgon(senare idag).
För nu ska jag lägga mig sova, är dyng trött.
Kramen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback