061010

SOMMARLOV!!! Känns sjukt skönt. Samtidigt som det känns SJUKT konstigt också, jag menar jag kommer inte träffa alla underbara människor varje dag i två månader framöver(CA). Det är ju liksom ni som gör alla dagar så underbara som dom faktiskt är! Men jag är helt övertygad om att den här sommaren kommer bli helt underbar ändå! Och vi måste verkligen se till att vi träffas och hittar på något tycker jag!

Skolavslutningen var rätt seg ändå måste jag säga. Grillade, lyssnade på musik och när rektorn pratade. Ja också åt vi ju glass också. Slutade där vid kvart över ett kanske, så det var ganska lugnt ändå.
Vi lyssnade i alla fall på Cumulus som var lika bra som vanligt! och Victoria och du var grym, men det vet du redan. Också när rektorn höll tal som jag sa.
Grillade, ja inte vi alltså utan lärarna såklart, käkade och hade bara allmänt trevligt. Kramade några lärare hejdå, och önskade dom en trevlig sommar.
Sedan drog jag mig in till stan och stötte på min gammla rektor från mellanstadiet *skrattar*. Stannade i alla fall och pratade med han en liten stund innan jag gick och tittade på studenfirandet och åkte hem för att byta skor, högklackat är verkligen inte min grej alltså!

Hur som helst så blir det stan ikväll med Malin, det blir nog trevligt  =) Annars vet jag faktiskt inte, blir stan imorgon också med folk! Peppar faktiskt, hoppas bara vädret håller i sig...
Sen blir det nog att packa, eller nä skiter i det tar de på söndag ist får bli att städa tror jag nog.
Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ska äta, kramen<3

kommer faktiskt sakna folket i sommar! Bild från avslutningen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback