090210

Sitter och chillar på skolan nu och har Häggen på min högra sida och Malin J på min andra. Vi har lyssnat på samma låt dom senaste 15 minutrarna, och ja det sitter i huvudet kan jag lova.
Har nyss haft psykologi, och det är väl ja lite halvroligt, det är väl inte det roligaste ämnet jag läser precis, men jag klagar inte.

Väntar hur som helst på att idrotten ska börja, och vi kanske skulle få börja kvart i, en hel kvart tidigare, det var ju nästan våldsamt mycket måste jag säga. Vet för den delen inte ens vad vi ska göra, men garanterat något trist. Eller jag vet inte men idrott är inte heller det roligaste ämnat jag har.  Ska i alla fall gå igenom planeringen, sedan tror jag vi ska gå ut och gå om jag inte minns helt fel.
Aja, skriver kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback