090510

Så hade denna helg också gått. Och i ärlighetens namn så känns det jätte bra att helgen är slut. Har längtat till måndag hela helgen nu. Ni tycker nu säkert att jag är helknäpp, men det får vara, för jag trivs så underbart bra i skolan och allt är bara allmän underbart just nu.
Helgen har gått väldigt snabbt och gårdagen spenderades i stan med Malin O och även en stund med Teo. Dagen var faktiskt bara trevlig och jag fick komplimanger för mitt hår av random personer, som försäljaren på The Phonehouse te x.
Och dagen i ära har spenderats framför datorn och har gjort bort psykologiläxan, känner mig faktiskt duktig som skrev dom 500 orden på mindre än en timme. Särskilt med tanke på hur mycket problem jag har haft med att komma igång med den.

Hur som helst så är helgen slut och det blir snart en ny vecka. Och jag ska vara på skolan tidigt imorgon så att jag kan redigera klart filmen tills lektionen börjar. Bara för att vi bestämde det och jag är envis och har bestämt mig för att den verkligen ska vara klar tills 08:30 imorgon! Måste bara hitta någon som kan låsa upp Grafsalen åt mig så blir det säkert jätte bra!
Men nu ska jag faktiskt försöka sova så jag tar mig upp imorgon. Kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback