091410

Sitter i skolan nu och har hål i ca 50 min till och är bara allmänt trött. Var jätte pigg för en stund sedan sen blev jag tvär trött. Kan som sagt bero på att jag har hål och faktiskt inte har något alls att göra, så det känns i rätt logiskt. Det är lugnt på skolan och vi är typ ca 10 pers i uppehållsrummet kanske. Så det är väldigt lugnt om man jämför med hur det faktiskt brukar vara här på dagarna. Och det är ju bara att njuta medan det faktiskt är så.
Och bara för att jag sa så så kom det såklart massor av människor -.-'
Sitter och väntar på att mediapoduktionen ska börja, då blir det att planera vad vi ska fota sen så ska vi nog åka ut och fota lite. Efter det blir det i alla fall träning för mig och Häggen på USM, innan det blir pizza buffé.
Känns som den här dagen kommer bli väldigt lyckad känner jag.

Morgondagen blir det i alla fall att stanna kvar på skolan rätt länge eftersom vi ska fixa inför torsdagen, men hoppas att det inte tar allt för lång tid om jag ska vara ärlig. Men det blir nog kul ändå.
Ska försöka roa mig med något nu tror jag, vet dock inte vad. Sitta och kolla när 3orna håller på med sin rörlig bild uppgift! Rätt kul faktiskt, eller kanske inte just nu men. Hur som så orkar jag inte skriva mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback