091510 SOVA

Jag är hemma, har varit det i en och en halv timme nu. Min kropp värker, mina fötter gör ondare än ja jag vet inte vad just nu. Huvudet är som seg, seg kola just nu och ögonlocken känns tunga som bly.
Ligger i sängen och ska faktiskt lägga undan datorn så snabbt jag bara kan faktiskt. Är verkligen så fruktansvärt trött efter den här dagen.
Men den har verkligen varit helt underbar om jag ska vara ärlig. Fick sluta 1½ timme tidigare än vad vi egentligen slutar. Och vad gör man när man inte har något att göra och faktiskt måste vara kvar på skolan, och man dessutom är jätte trött, jo man letar upp en kudde, en ledig soffa, och lägger sig och sover i 2 timmar. Det var verkligen galet skönt. Även om man blev lite fundersam där ett tag efter om Emma verkligen skulle komma tillbaka. Men det gjorde hon som tur var.
Började med att käka middag och sen satt vi igång, det tog typ galet lång tid från början, men vi fick faktiskt upp tempot tillslut. Möblerade, suddade bord, torkade bord, torkade bänkar och fönsterbrädor. Bar soffor och stolar fram och tillbaka, färgsorterade stolarna i klassrummen, och plockade undan allt ute i korridorerna. Men ja, det kanske inte låter så farligt, det var det kanske inte heller. Men det var ganska drygt dock, men hade väldigt trevligt, det är allt jag har att säga faktiskt.
Nu blir i alla fall sova och hoppas på att K svarar på mitt sms och att jag får skjuts imorgon. känner att jag inte riktigt orkar ta bussen faktiskt....
hur som, godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback