190411

Var och spände tandställningen idag, och jag vet inte men idag gör det fruktansvärt ont, alltså ondare än det valigtvis brukar göra, förstår inte riktigt det där måste jag säga. Men det är bara att bita ihop och plåga sig igenom det, men lite alvedon går ändå det mesta, det jobbigaste är nog bara att man inte kan äta allt man vill.
Jag var i alla fall otroligt sugen på varm choklad och knäckebröd, och jag viste att jag inte skulle kunna äta det, men tjurskallig som jag är så gjorde jag det ändå. Ont gjorde det, men det gick ner tillslut.

Nog om det, jag hade tänkt välja ut bilder idag så att jag kan beställa mina 100 gratisbilder, men ja, alltså grattis kan vi väl säga, det har jag inte gjort, och vet inte om jag kommer kunna beställa dem då jag tappat bort mit CSN-kort, och jag skulle betälla ett nytt. Men deras sida var helknasig och när man tryckte där det stod att man skulle trycka för att beställa ett så kom man till samma sida som innan, men ska försöka igen snart. För i need it! (okey, jag har aldrig använt mitt csn-kort sedan jag började gymnasiet, men now i need it).

Och det mest för att en viss person frågade vilken min favortibild är, och hur lätt är det att välja när man har ca 20.000 att välja på, inte så lätt. Men jag har en bild jag verkligen älskar, som är tagen med min första digitalkamara, som hade 6megapixlar!! Men jag älskar den, för det är så otroligt mycket känslor i den.
Och personen tyckte jag skulle ta med mig och visa bilder, och jag vill beställa foton nu, men det går verkligen inte att välja ut 100 st... Hur svårt kan det vara egentligen?

Det får bli ett projekt för morgondagens bussresa till Övik, om det finns eluttag!
Så nu ska jag i alla fall sova innan jag somnar pladask här! Godnatt!

Alltså egentligen är bilden inte så bra, men med tanke på att kameran hade 6mp kamera, som det bara fanns auto-läge på, jag var nybörjare. Den förmedlar den känsla jag hade när jag satt där och tog kortet.
Förövrigt var jag an av de som vann (inte 1:a pris men) i apbergets sommartävling samma år - på den tiden när folk inte använde Facebook, utan alla hängde på apberget!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback