250411

Mår åt helvete just nu faktiskt, vill bara lägga mig ner och gråta för min mage mår allt annat än bra faktiskt, den kniper åt, vrider om, vänder sig. Allt för att jävlas med mig känns det som. Förmodligen beror denna totala magsmärta på en aning för mycket godis idag, tyckte i mig en liten påse konstigt skumgodis, och lite annat. Så ja, är huvudet dumt får kroppen lida, är det inte så det brukar heta?
Hur som helst så håller jag på att tömma skoldatorn, vilket verkar ta ett år eller två, men frammåt går det. Så förhoppningsvis får jag tillbaka min egen dator som har ett nytt tangentbord nu, och den är tillbaka efter ca 3 månader på reparation.

Vad mer? Påskhelgen var underbar, vädret var fantastiskt, så jag spenderade helgen genom att sitta ute på altanen i stugan och solat, och jag har faktiskt fått lite färg i alla fall, vilket känns otroligt skönt, för då slipper jag känna mig likblek, som jag oftast känner mig på vintern/våren. 
Så från och med nu blir det att vara ute i solen så mycket det går innan sommaren så jag har större chans att bli riktigt brun i sommar!

Jag har också träffat världens bästa Jonna idag, alltid lika trevligt att umgås med dig min vän! Det var röddag, därför var typ allt stängt, så vi köpte glass och satt och pratade om allt mellan himmel och jord i solen innan vi började vandra mot Teg och gick in i världens glädjerus när vi pratade om Umeå Open!

Nu när jag äntligen tömt skoldatorn ska jag lägga mig och se scrubs och försöka sova.

En bild fån SummerCamp 08 på Jimmy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback