011211

Seriöst så jävla kass jag är på att blogga, jag skojar verkligen inte. Är ju fan inte klar att skriva om 2010 än. Men jag har verkligen ingen som helst ork. Jag är inte peppad på att blogga längre helt enkelt, och jag skriver inte för att jag vill få många läsare. Ni säger "du skriver så långt". Men ja, för jag vill skriva av mig, man behöver inte läsa allt. Jag kan inte tvinga dig att läsa hela mina blogginlägg. Jag vet inte vem Du är, men Du har valt att läsa min blogg.
Jag skriver om sånt jag vill skriva om, när jag vill skriva om det. Jag vet inte vad jag brukar blogga om längre. Jag har tappat stinget på mig blogg. Vad ska jag skriva om? Vad vill jag skriva om?
Jag vill skriva om mina dagar, om hur jag känner och mina tankar. Men samtidigt inte, för det finns personer som läser den här bloggen som jag inte vill ska veta allt. Men jag ska gå igenom min blogg, läsa hur jag skrev förut. Och hitta tillbaka till vad min blogg ÄR!

Hur som helst så började skolan idag. Det känns väl som det alltid gör när det är skola kanske, inte jätte kul. Men samtidigt väldigt skönt att skolan är igång så att man får någon normal dygnsrytm igen. Det är därför jag skyndar mig att blogga nu, för jag är trött och VILL sova för jag sov inget natten till idag.
Hur som helst känns det som den här terminen kommer att bli rätt bra ändå. Schemat är bra, det är som det ska vara.

Jag har mina funderingar, jag har redan börjat kolla på vad jag ska plugga sen, jag vet att jag behöver den där förbannade Engelska B kursen, men vet inte hur jag ska orka med den i ärlighetens namn.

Jag ska sova nu, godnatt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Icka

Du skulle kunna berätta varför man ska söka NTI och inte nåt annat gymnasie i Umeå?

2011-01-13 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback