2010

Så nu sitter jag här, den 6e Januari 2011 och tänker på året som passerat, vad hände egentligen? Jag minns nyårsafton 09/10 som om det bara var några månader sedan. Sportlovet lika så. Jag vet inte om jag kan beskriva hur snabbt jag tycker att 2010 gick, hann nog inte riktigt med själv måste jag erkänna.
Jag tänkte skriva mig en sumering av året som gått, det kommer inte bli lätt. Det kommer ta tid och det kommer bli långt. Men om ni tar er tid att läsa så!

Här kommer Amandas version av år 2010!

Januari

Började det nya året med mina älskade vänner i Vännäs, det var nog den bästa nyårsaftonen jag varit med på tror jag. Året kunde helt enkelt inte ha fått en bättre start, och jag ville bara kicka igång det nya året nu! Var rätt skoltrött i Januari också, hade ingen vidare lust till något. Umgicks med vänner och var på bio en hel del. Åkte till Borden på dop och hann med ett besök i Haparanda. Ja i stort sett en bra månad.
Något som inte alls var särskilt kul var något som hände i slutet av denna månad. Jag blev otroligt sårad när den personen som betytt mest för mig dom senaste 3 åren helt plötsligt sa upp bekantskapen med mig.



Februari

Helt ärligt, jag har verkligen inget att säga om Februari 2010. Det är en månad jag helst vill glömma, det finns inte särskilt många positiva punkter den här månaden. Läser man igenom min blogg handlar det en del om OS men mestadels är det ledsna inlägg. Bilddagboken består av bilder och texter som inte är allt för glada.
Jag lyssnade sönder på Coldplays - fix you. Grät floder av tårar och kände som att jorde föll sönder under mig.



Mars

Nu har jag i flera dagar sutti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback