210111

Snurr, jag är trött, ska sova. Jag vet att klockan bara är typ 11, men det spelar faktiskt ingen som hels roll, för jag är otroligt trött och vill sova så att jag orkar plugga imorgon, känns inte riktigt som den roligste lördagssysslan, men vad har jag att välja på egentligen.

JAg var på The Studio idag igen, denna gången för att kolla på bilderna. Och jag måste säga att dom var så grymt snygga så jag kunde verkligen inte hålla mig ifrån att köpa flera, så det blev 10 bilder. Egentligen 11 eftersom jag fick den 11:e bilden gratis.
Det sved lite i plånboken, men vafan något måste man väl unna sig ändå? det gjorde jag i alla fall.

Har bakat kladdkaka, med betoning på kladd. otroligt gott, och otroligt maffig. Fredagslyx med andra ord.
Det är allt jag har att säga, och jag är otroligt glad ;D


Kommentarer
Postat av: Stina - Hobbyfotograf

Du är så otroligt fin Amanda!!!! :D

Massor av kramar <3

Postat av: Kajsa

Sv: Hahah, jaa jag satt där å höll mig för skratt!

2011-01-27 @ 20:47:49
URL: http://rosehips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback