150111

Jag har fått en förfrågan om att jag ska skriva om varför man ska söka till NTI gymnasiet och inte någon annan skola här i Umeå. Det kommer jag göra. Så snart jag bara blivit lita piggare, just ikväll är jag fruktansvärt trött. Tror det är paltkoman som slår till faktiskt. Så ni får hålla ut tills imorgon, då ska jag försöka skriva det.

Dagen har i alla fall bjudit på ett besök på The Studio, riktigt roligt. Dock har vi inte fått sett bilderna än.. Eftersom det var så otroligt mycket folk så bokade vi en tid för det nästa vecka istället. Istället för att sitta och vänta i kanske över 2 timmar bara för det. Kan säga att det var personer som när vi kom redan blivit fotade, men fick inte börja titta på bilderna förrän vi blev fotade (cirka) och det var alltså minst 2½ timme.
så ja, det är ungefär vad jag har hunnit göra idag faktiskt.

Nu tänkte jag gå och baka sedan se på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback