Flow!

Kär och galen brukar man säga, inte sant? Men min fråga är då, kan man vara kär i en organisation, för det är just precis vad jag är! Om det är för att jag är inne i någon slags UNF-flow vet jag inte, men jag älskar UNF, jag känner bara att jag precis insett varför jag lägger ner så otroligt mycket tid på den här organisationen.
Att vara på kongressen gjorde att jag fick upp ögonen ännu mer. Kongresserna kommer alltid som lägligast, den tiden då jag känner att mitt engagemang börjar tunnas ur. Och kongresserna gör alltid så jag börjar brinna för rörelsen igen. Och det är dom stunderna när jag inte alls förstår varför jag ens är medlem i rörelsen, det är då jag tänker på hur fantastiska kongresserna är!
För att se 1000 Nykterister samlade på ett och samma ställe, jobba för samma sak och mot samma mål, det ger mig rysningar!



Men inte nog med att kongressen gav mig UNF-flow, jag har flow inom allt nu känner jag. Jag är så otroligt peppad på allt, har grymma planer och jag sätter igång med dem också. Annars brukar det inte komma längre än till tanken.
Men nu är jag igång, och har tänkt hålla igång!
Jag har tänkt börja engagera mig i poltiken eftersom det ändå är något som intresserar mig, jag menar om det inte var det, varför skulle jag då lägga mina dagar på att följa almedalsveckan?
Precis, det är intressant, det är kul och jag vill kunna påverka Sverige!

Nog om det, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback