vaddå?

Idag känner jag mig lite dålig, rent allmänt faktiskt, känner att jag inte har dugit till idag, vilket känns jobbigt.
Jag har mycket ambitioner som jag vill nå upp till, men värmen gör att jag kokar, och inte kommer för mig att genomföra dem.
Jag har massor av saker jag måste göra, som att typ städa mitt rum, tvätta och få ordning på allt runt om kring mig, men det är för varmt för att jag ska klara av det..

Sedan känner jag mig frustrerad över att jag gör ALLT jag kan för att få ihop ett möte med min DS, men det känns som deras ambitioner inte är lika höga som mina, nu är det inte alla jag pratar om en vissa, jag nämner inga namn.
Men det är jobbigt när jag gör allt jag kan för att få tag på personer utan att få något svar, det gör mig så less på något sätt.

Jaja, planen för imorgon är att jag ska hämta ut mitt ID-kort, sola, försöka hitta någon som vill dra och bada med mig, och förmodligen börja städa mitt rum och kanske tvätta.
Ja, med andra ord förväntar jag mig att det ska vara bra väder!

Men nu måste jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback