Dag som natt, whatever i still love you!

Det går lixom inte att förklara hur det känns. Det är lixom bara jobbigt att vara utan dig. Det känns som om det saknas något, det känns som om ett stort svart hål i mitt hjärta som är till för dig. Det är lixom omöjligt att glömma dig. Du är verkligen en sådan person som man bara måste älska. Altså, du är verkligen helt sjukt underbar. Och du betyder as mke för mig, love yaa.

Jaja. Till dagens stycke då. Jaja. Vart hemma sedan i måndags natt nu då. Fett skönt men jag saknar ändå Bulgarien. Men Yes, i helgen blire väll typ slappt, kalas på söndag :S aja. Fan vad veckan gått fort det var typ nyss måndag ;S men yes. Nästa helg bliré scout läger i ö-vik ;s DVS om någon annan än jag har anmält sig ;S isåfall får jag träffa dig <3 pelk. Serrijöst s¨dör jag snart om inget händer :]... Aja taggar mesttroligen luleå sista veckan i oktober med er<3 Sedan bilré väll mesttroligen GBG 5 oktober <3 FLYGA :] Jaja. Ska fota ärret nästa torsdag, känns nice :] lite pengar, haha får ej använda dom förräns jag är 18 men :] haha.

Att du lever långt bort, hindrar mej inte frän att älska dig. För du är ängeln i mitt liv, du har räddat mig :}

Me

These is me, and these is how i loook, can ju accept that...
But, i will never forgive you...
Thanx för att ni finns <3

ha


I´m living whit a broken heart. And no one can make it whole agine!


ja


I give jou these rose to axplain how much i love you. Men det är inte tillräckligt, för jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig ******* <3 :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback