Uppsala!

Jag komm att tänka på kongressen i Uppsala i sommras. Är det inte underbart. Jag blir nästan tårögd då jag tänker på det. Jag saknar det så otroligt mycket. Jag kommer verkligen aldrig att glömma det! SÅ sjukligt underbart kul vi hade där. Som när vi for dit. Haha. Snacka om kuligt. Vi far från umeå. Men typ någon mil innan sundsvall så är det typ ÜBER lång kö! Så vi står serriöst still i 1 timme. Men om man åker buss med oss så hittar man det mesta att roa sig med. Det var typ en olycka, eller en tivolivagn som hade vält! Så vi blev försenade (typ 1 timme). Tack, vi fick sova i sjuk rummet. Men det var ej nån som sovit där än. Och fukten ute på den natten (BLÄ). Det var så sjukt äckligt varmt och fuktigt på vårat rum, så varken jag, Ida eller Linda kunde sova. Typ var uppe hela natten. Träffade Niklas och roger! Trevliga typer det där! Fast bäst är ändå! Ida, kolla den där gubben han sitter bara och läser sin bok, han tittar inte äns upp! Sen går han. HAHA ida det där är bertil enstöring. Senare kommer en tant! Som har jätte konstig röst! Amanda, vad ska vi döpa henne till. Teskedsgumman! Haha! Men typ 05:15 går vi ut, för att vi är fett med hungriga. letar en öppen statoil mack. Haha tidningsgubben bah: gå rakt frem så kommer ni till en jätte stor rondell". Jag ska bara säga, den kom aldrig, det var en stor korsning!. Sedan köpte vi våran korv. Ida "en kokt korv i frensh hot dog bröd" Expiditen koller och kommer tbx "Hm, vi har inga kokta korvar går det bra med en vanlig då?" Och Linda met norrländskan! Hahha Ofta inte kokt korv på en statoilmack? Inte mycket sova den natten inte. Men det skulle komma straffa sig! BLÄ! fucikng äggmök! Drack 2 liter mjölk på as kort tid. Men det blev bättre. Typ as nice hela veckan. Var Ombud. men det var kul men lite segt. Fick ändå lära mig as mke nytt, som jag haft nytta av. Jag o jonna bytte av varandre. dt var nog bra. As härliga kvällar. Sitta uppe, vid datorerna elr natt cafet lyssna på jossan. Och så. Malks 5 BURNS! minnen 4 life liksom. Sedan Grönalund med er altså, vaddå kul? Tog tåget från Uppsala in till Stockholm. Buss till Grönan. Det var lätt värt det. Extreme! Fett kul! Vi måste göra om det. eller nått annat. När vi skulle gå från centralstationen till katedralskolan. så hade typ Pontus köpt en godis napp eller ngt som jag fick. också jag ba "Jag går med den där i munnen ända tills vi kommerframm" och det gjorde jag. Först möter vi en inte fullt så nykter människa som säger " Öj Bruden jag kan få den där" Jag börjar as garva, som vanligt. men lugn det e bara början. Jag går med jonna. vi är lite före ngn meter i ledet typ, och när vi nästan är framme vid katte så är det en bankomat däre står 3 killar. Dom var inte heller så nyktra. Ena killen säger till mig "Öj, ta ut den där nappen så ska du få suga på något annat". Jag och Jonna börjar springa en bit. sedan stannar vi och börjar AS garva! Haha så sjukt roligt det där var! Saknar det verkligen! Taggar alla läger och så! TAGGA Summer camp 08 i sommar då <3!?

Så sjukt roligt vi hade där nere, det går inte att förklara det, jag blir tårögd då jag tänker på det nästan. Det går inte att beskriva, det måste verkligen upplevas för att någon ska fatta! Saknar allt och alla som var med! Minnen för livet!
Det är helt enkelt obeskrivligt underbart!<3


Saknar det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback