Äré så här det ska vara? eller är det bara en tillfällighet?

Får höra "ryck upp dig nu amanda, du fixar det.". Men är nu verkligen så säkra på att jag gör det? börjar tvivla på det iaf. Idag, serriöst 1 lektion, men det vär rätt kul, slutade 20 över 12 (A). Drygare imrogon men, jag börjar 8 slutar 14:45 bara 5 mins raster + lunch som typ är 40 min, jag lovar att det är drygaste skoldagen som finns! Idag så for jag typ hem ( kosntigt nog). Var hemma drygade, som en upplysning så finns det absolut inget att göra i den här staden! Men var med Tove sen, hade tråk osv. Ska ej skriva mer nu. ska döda tid innan greýs börjar om 20 min (LOVE)... Och jo, jag saknar dig så DJÄVLA mycket ska du veta!

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback