Fm i borås.dricka läsk ur stearin ljus hållare, lövhalka och Konstiga priser = minnen som man aldrig glömmer <3

Jaja, det var ett tag sedan jag skrev nu. Har varit lite upptagen också. Men nu ska jag försöka komma igång igen, förhoppningsvis.

I helgen har jag iaf varit i Borås på förbundsmöte, det var faktiskt riktigt trevilgt om jag får säga det själv. Mycket trevlig folk var det iaf. For iaf hemifrån i fredags typ kvart över 1. Flyget gick från umeå kl 14. Flygresan gick riktigt bra, lite små tråkigt men. Satt på arlanda ett tag, vi typ diskuterade flygplan, kul?. Nja, Sedan var man väl typ framme på landvetter 20 i 7. Flygbuss till Borås, 80 jävla kronor! Men endå värt. Fick gå från södra torget upp till bäckengymnasiet. lite små drygt men ändå. HAn i tid innan det mesta folket kom till incheckningen, tur nog. Vi Typ la in grejerna i rummet, sedan stog vi och tittade på folket i 100 år, nej men det kändes så. Typ hjälpte Linda med IK hörnan. Sedan hade dom typ ledarakademin träff, fick föja med, riktigt god äpppelpaj iaf. Sedan gjorde vi typ inget kändes det som.Lr var på grenen träffen sen lite tele. Vi gick typ och la oss vid halv 2 trött var man då också, självklart hade man ej blåst upp madrassen, dvs en natt utan luft, typ golv! Lördagen, lite mer värd kändes det som. Typ frukost, sedan invignen, måste säga det var ganska kul. Sedan fröhandlingar, måste ju säga att dom hade lite problem med tekniken där, mickarna hade iaf ett eget liv kändes det som. Typ Efter lunch var det påverkanstorg, lite småtråkigt enligt mig. Efter det fanns det serriöst inget att göra, jag typ bara gick runt runt. (yr) haha. sammanfatttning av torgen tills typ halv 6. Festkvällen på lärdagen var lett värd måste jag säga. Okey visst, maten var gode, emn det hade varit bättre om det fanns så att man fick av allt ist för att det tog 100 år för dem att komma ut med maten. 100 årfirandet var riktigt kul, massa gammla pic osv. Adam som, beppe, elvis, dolly parton. Vare nått mer så säg till. Skrattade fick man iaf. Sedan vare typ musik, naj disco okey då. Alla åldrar riktigt kul faktiskt. Men jag fick nästan en kork från en peach flaska i huvudet. Blev väll rätt trött efter ett tag tänkte ta lite godtemplaredricka. men glasen var slut. Självklart kommer Spruttan med typ världens bästa läsning. Som sagt man tager det man haver. Sådan ljushållare till stearinljus funkade perfekt. Eller hur? jopp. det blev lite kladdigt men det funkade. Fick ju lite bråttom där då, dom spelade ju fågelsången riktigt kul faktiskt. Nej, Sängen nästa då. Man fick ju iaf sova en timme längre eller hur det nu var. _HAHA. Söndag värdaste dagen (YES). Förhandlingarna började typ kvart i 9. Typ efter ett tag kommer Cariina fram till mig och frågar "Amanda vill du ha en scoutskjorta?" Svarade ofc ja. SÅ då fick man sig ju en scoutskjorta, md märken och Halsduken (?). Riktigt nice. Typ efter lunchen skulle man väll upp på scen, gick väll bra. ;). TAck förästen. Haha Orka :P. Typ säga hejdå till allt trevligt folk innan jag skulle fara. Sedan tåg från Borås till herrljunga sitta där ett tag. köpa GT dricka vänta på ett tåg som var försenat pga LÖVHALKA? Väl på tåget har jag tråkigt tills linda och johan kmr och frågar om vi ville käka, dom hade typ fått vänta 30 min på sina platser pga dubbelbokning. Så jag käkade en nachotalrik. Gott. Kom på tal om biljett pris jag säger "min biljett kostade bara 91kr (herrljunga-umeå liggvagn)" Dom ba nej nej det stämmer ej, sedan kollar jag upp det, den kostade bara 91 kr, gabska billigt tror jag :P. Nej, nu har jag skrivigt rellativt långt tror jag, ingen orkar ändå läsa dt här. Så jag avslutar med att säga att jag var hemma halv 9 i morse efter en helt sjukt underbar helg! Och att jag nu är väldigt trött! KRAMAR

Saknar dig redan, jag behöver snacka med någon!<3<3

saknar dig otroligt mke *******<3

saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback