So prov

Hej. Vi hade SO prov idag, det gick verkligen sämst kan jag säga. Hoppade över typ 4 fråger och ja ni fattar vad jag menar. Sedan så hade vi typ engelska, jag lästa ca 100 sidor i min engelska bok, men tro inte att jag fattar nått av vad boken handlar om. Får nog läsa om den en gång till så att jag fattar vad den handlar om, men det är iaf nån kille som är pojk scout. sedan fattar jag ttyp inge mer, eller jo, den handlar om nån tjej som jag inte fattar vad hon heter.  Men det löser sig nog, har ju tid på mig att läsa på tåget påvägen hem från göteborg så. Slutade 14:45. Nä, nu ljög jag faktiskt lite, dumt av mig. 1420 skulle jag och Hilda prata med Veronica och Nilla för att försöka lösa vårat tjafs, men tror ni ärligt jag fick prata? för hon avbröt mig hela tiden. Och sedan så känns det som om hon vill få mig att det ska kännas som om allt är mitt fel. Men jag tänker som sagt inte ge mig. Nä, det finns vettigare människor att vara med än henne. Det slutade med att jag gick ut därifrån sa, jag klarar inte av det här längre. Och dessutom så sa du att det ändå var jag som var "boven" i det hela tillslut. Visst tyck det. Får jag tycka att det är så om dig också då? Tror ej det. Skitsamma, du får mig att ha dåligt samvete, känna mig värdelös, men som om någon i den här världen än skulle bry sig om om jag mådde dåligt och kände mig värdelös? Nä, det känns inte som det iallafall. Så idag var en SKIT dag enligt mig. Men imorgon är jag iaf ledig, drar till Wendelsberg /Göteborg imorgon, mitt flyg går 1330. Är typ framme i göteborg 15:55 eller vad det nu var. Taggar ju fett med mycket kan jag säga. Åker somsagt imorgon. Är där tills på söndag, åker tåg hem, tåget beräknas  vara här typ 20 över 8 på morgonen. Blir som sagt lite sen till skolan, men sånt får man räkna med ibland. Nu ska jag ej skriva så mycket mer idag, jag måste ju hinna packa också. Ni kanske vet hur jag är? Har med mig massa saker, tror jag. Men egentligen har jag inte med mig så mycket. Nä, packa måste man göra ändå, oavsett om du vill eller inte. Kram! Amanda!


Saknar dig otroligt mycket <3


saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback