Teater!

Hej! Idag har varit en fett dryg dag, ja eller det är väll alla dagar egentligen om man tänker efter men. Dagen började med nutidsorientering och engelska. Det gick väll ganska dåligt :] men jag vet inte. 3 timmarshål. Pallade inte gå hem heller, lat som jag är, cute. Sedann hade vi So gick bra, Lennart babblade som vanligt bort hela lektionen :]. Svenska, typ tråk men ändaå kul, egentligen är det för lätt tycker jag, men skit samma. Matte prvet gick helt klart sämst, kommer få omprov *snyft*. Men jag hoppas på det bästa. Hade teater ikv. Det gick helt klart sämst kan jag ju säga, garvade serriöst i hjäl mig. var tvungen att gå ut därifrån. Nä nu måste jag verkligen sluta, ska fika och sova, har penga på mobilen imorgen messa om ni vil nått söt! Kram Amanda!

Saknar di otroligt mycket <3

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback