Wendelsberg och dagen

Om du bara skulle förstå hur mycket jag saknar dig! Men det skulle du nog aldrig göra, hur mycket jag än försökte få dig att förstå. Men man vet ju aldrig, du vet ju ändå att du betyder obeskrivligt mycket för mig!... Jag har tråkig, och är så fett djävla deprimerad nu, orkar inge mer, är så less nu.  Måste skaffa mig ett liv, eller låta bli att leva ett. Pallar ej längre. To far away! Idag palalr jag ej skria nått känns det som. Är bara less efter helgen som jag dtrodde skulle bli bra. Och massa annat skit som händer jst nu. Orkar ej bry mig mer just nu. Alive or dead. alt jävla bråk i helgen *host* inga namn, men ni fattar ändå.  Men tack för att ni andra gjorde min resa värd. Miss yaa. Tå¨gresan hem var "kul".. Altså jo det var den, men att åka tåg är aldrig kul okey. Imorgon är det torsdag för er som ej fattat det än. Drygaste dagen EVER! Kommer vara död imrn kväll som vanligt på torsdagar. Men jaja, nu ska jag ej skriva mycket mer, ska se på greýs nu kraam amanda!

saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback