Wendlesberg 4lf

 Att vi är så här roliga, viste ni redan. Linda på tåget, minnen 4life. glömmer aldrig!
Kom hem från Göteborg igår klockan 08:25 med tåg. Har väl vart en rätt okey (not) resa. Ja ett tag var den bra iaf. Men har väll ändå försökt göra det bästa av resan känner jag. Många minnen, nya kompisar. Längtar redan tillbaka. Visst hade det kunnat bli en bättre resa, men nope. Det är ciket löst än, hoppas på dt bästa somsagt. Jag har ändå skrattat fett mycket ihelgen. Vi har sett på teater "momo eller kampen om tiden" var faktiskt en riktigt bra pjäs måste jag säga, skrattade riktigt mycket. Sköldpaddan kassiopeja, var riktigt grym, höll ärligt på att garva ihjäl mig. Och att sen hela helgen förstördes i lördags, behöver jag ej dra upp, men jag bad om ursäkt ändå fotsätter han. Så taskigt. I söndags for vi in till GBG efter ett möte som jag ej var med på, klockan var då typ 13. Vi gick runt i femmans hus ett tag, men antar att det var fler än jag som blev less rätt fort, Käkade på Mcdonalds. Tåget hem gick kl17. Vi hade typ fett med kul på tåget ett tag iaf. ni fattar. Men det skiter vi i, hade kul ändå. Johanna noppade Lindas ögonbryn i gången utanför våran kupé. Och det kommer en gammal tant, självklart flyttar dom på sig men får till svar, nej nej liggkvar, skulle bara fråga om det pågick en opration här. Haha fett kul.  Men sedan så ja, tågresan gick iaf bra kan jag säga. SKa ej skriva mer nu. Har nöjd(och inte) med resan ändå.

Momo eller kampen mot tiden! Kassiopeja! *skrattar*

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback