äkta kärlek?



Altså, kan någon berätta för mig vad äkta kärlek egentligen är? Jag börjar tvivla på att jag vet vad det betyder. Saker och ting förändras så fort, orkar fan inte med att alltid bli ned tryckt för den jag är. Kanske dt är äkta kärlek, jag vet inte längre! Ni har fått mig att tvivla, fått mig att tveka. Kärlek kanske egentligen är rädsla för varandra? Nej, dt vet jag att dt inte är, men ibland tvivlar jag på hur det egentligen liggertill. Men visst att jag vet att ******* visar att hon bryr sig om mig, sådana tillfällen förstår jag. Och att ******* har fått mig att förstå, ja dt e ju inte direkt en lögn. HOn visar iaf att hon bryr sig. Det betyder verkligen as mke för mig. Och ja, man kanske inte ska vara kompisar med sånna som aldrig visar att dom tycker att man är schyst utan efter ett tag bara dissar en? Men nä, skit samma.

Skulle på tjejgruppen ida, självklart så hade dom personalmöte, stressade som vanligt och så är pulsen typ 250 känns det som. Också är det inget, jaja. Satte mig på böleängsskolan tsm med, P, Maja, Johanna, Tove, Carro, Jenny, victoria. Satt där i 1 timme, typ jagade victoria för hon lläste vad folk skrev tiill mig på msn på hennes mobil. Jaja dt löste sig iaf tillslut, som tur var. Och ja nu så sitter jag här hemma och är typ über depp för att jag bara gör så att hela världen är emot mig, iaf så får hon det att låta som att det är som att det är så. Men hon är typ mysko.Yes, men jaja allt är typ skit just nu, ska försöka inte bry mig, jag måste ju satsa på skolan så jag får fara till Göteborg och Borås i höst. Inge mke frånvaro nu (tror jag iaf). Nä, nu ska jag sluta. måste gå härifrån 9, ska fika osv. Kram amanda!

Du betyder as mke för mig ******* <3

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback