Frost skador och hals ont!

Just nu är jag fett med trött och har ont i halsen, det blir nog inget Skellefteå. imorgon blir nog hemma och kurerar mig ist. Vill ju vara frisk nästa helg, men vi får se. Jag tror jag har feber också, det känns som om jag har frost skador fasst jag sitter fuullt påklädd, dett aär faktiskt lite deprimerande enligt min del. Hoppas ej Jonna blir ledsen :(. Men är man sjuk så är man sjuk, det finns liksom inget att göra åt det, tråkigt nog. Vill ej bli mer sjuk än vad jag redan är iaf, djävla hals. idag har jag iaf varit på hockey Björklöven-leksand 2-2, det var väll en bra match, men har sett bättre det var ju inte direkt en toppen match, men den dök iaf. Men nä, idag blir det en kortis, är lat och sjuk så orkar ej skriva mer pga trötthet heller! kram! amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback