laaw ya <3

Är så jävla less på alla människor som bara jävla sviker mig hela tiden, kan inte folk baara växa upp? Fan jag är så less på att altid få höra av folk hur kass jag är. Altså, det är klart man blir kass om folk hela tiden säger det åt dig. Borde fan ta tag i livet och skita i ellt gammalt nu! Pallar inte må dåligt för det ni gör längre. Je whatever säg vad ni vill jag bryr mig inte. Jaja, jag har ett liv.

Yes, bestämt nu då. Det blir nice. Ska på läger i helgen, ni når mig ju på min mobil om ni vill nått. Sedan blir det luleå på höstlovat <3 vi ska typ gå på stan, och ja jag har tråkigt liv för er som undrar det! Jaja iallafal så har jag typ halkat efter 10 sidor i matten, för att jag missade en liktion, kändes ju VÄRT (not). Nä om man ska ta och sova är fett med trött :]

image14


Uppasala liskom minne för livet bara, det är obeskrivligt hur underbart det var <3 saknar er jävligt mycket ska ni veta laaw ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback