Men du vet ändå att du betyder jätte mycket för mig



Kanske inte för alltid, kanske inte nu, kanske inte då. Kanske aldrig? Nä ärligttalat, jag vet faktiskt inte. Ibland känns dt bara som om jag vill lägga mig ner och skita i allt. Men jag vill inte ge upp heller. Man kanske måste kämpa även fast det är jobbig? Vafan, jag måste rycka upp mig nu. Pallar ej vara deprimerad, fett vad drygt allting känns just nu. Kan di inte komma hit? jag behöver snacka? är less på dt här, behlver dig just nu. du gör mig glad, du får mig att tänka på annat, du får mig att försöka, att iallfall ge det ett försök, inte ge upp direkt! Ibland känns det som om det bara är du av alla människor som förstår hur jag mår. Om du bara viste, eller ja, dt kanske du redan gör men, jag vet inte. Kanske du förstår, kanske du inte gör det. Men du vet ändå att du betyder jätte mycket för mig. Nog om det. Idag hade jag hål från 9:05 till 12:05. Jag gick typ hem, med insåg att det inte fanns något att göra hemma så jag for tillbaka till skolan, dum som jag är. Och typ var social men osociala männoskor, låter välfigt dumt, men sanningen är rätt så dum ibland. Ja rätt ofta faktiskt, enligt mig iallafall. Men vi hade typ So, det gick väll rätt så bra antar jag, kan välll typ snart hela kartan utan till. Och på svenskan gick vi igenom ordklasserna, repetition från sjuan, så det vär rätt så långråkigt, men ja vi fick skriva så vi typ fick kramp i fingrarna, nä men jag skrev typ 3 A4 pappaper. (OH NO ingen penna till uppsatsen, KRIS VARNING!). Men, Matten var rätt så kass, alla är typ klara inför provet, så det finns inget att göra, självklart gick penn djäveln sönder så jag var tvungen att skriva med bläck. blev lite lagg där ett tag, men. Vi fick sluta tidigare, det kändes nice. Men jag var typ tvungen att äta fort, när maten väl var klar. Sedan cyklade jag ner till teatern, fick minn jossan skiva av Willy, själklart glömde jag den på junis klantig som jag är. Men det löser sig nog. Vad gjorde vi på teatern idag då? jo alla åt upp mitt godis, (bajs). Men annars så, lekate vi typ, det var faktiskt rätt så kul enligt mig. Och gick igenom junis 4 profiler: Drogfrihet, Internationel solidaritet, mänslig miljö och demokrati. Måste ju säga att det ej var många som viste vad dom 4 profilerna var, även fasst det satt affischer om det på väggen bakom oss. Men ja, så mycket annat han vi inte mer den här gången faktiskt. ja vi hade ju kul iallafall. Ett gott skratt förlänger livet sägs det. Jaja.
Imorgon har vi uppsats, det börjar klockan 8, men man måste typ vara där 5-10 i 8. 3 Djävla timmar, jag kommer DÖ så ni kommer väll inte sakna mig, säger redan nu R.I.P. Nä men det känns som det iaf. Vi vet ju inte vilka ämnen det finns att välja emmelan så, det kommer nog gå SÄMST enligt mig iaf. Nä, nu ska jag inte skriva mycket mer, ska gå och se på TV, nä ska skicka ett sms först. Önska mig lycka till nu. KRAM! amanda

Jag saknar dig mer än du tror!

Jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback