Ni gör så att jag inte känner mig så värdelös och kass som jag gjorde förr!


Ni gör så att jag inte känner mig så värdelös och kass som jag gjorde förr!

Alla minnen! Jag saknar, det här påminner mig om allt bra, allt som är värt att minnas. Det får mig att glömma, får mig att hoppas, får mig att önska. Får mig att tro att jag kan. Jag skulle verkligen vilja att det alltid var så. lägret i övik, en stund att minnas, en stund man kommer i håg. kommer aldrig glömma. You make my day. eller hur det nu var.
Hade svenska uppsats idag, det gick fan säms ever. Men jag hoppas min lärare tycker den var bra och så. Annars har jag inte gjort ett jävla skit idag. Skola som vanligt, sedan har jag typ inte gjort något mer. Tove och Linn kom hit, men varken jag eller dom kom på något att göra så dom for hem. Så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att något ska hända, om det än kommer att hända något. man vet aldrig ju. Men nu tycker jag fan att min morsa kan ta och komma hem. Hon skulle ju inte vara borta nå länge. Åhå 9 dagar kvar nu, känner du taggen? Yes. Wendelsber 5-7 oktober TAGGA djävel ju. distrahera mig inte. jag hoppas det blir av nu annars gräver jag ner en räv som är levande. Men imorgon har vi friluftsdag. ska orientera i röbäcksskogen. Men jag har ingen att gå med, så jag pallar fan inte fara dit. snacka om deprimerad. Fredag har vi elevrådsmöte klockan 9, det känns nice.
Men vad ska jag hitta på att göra nu då? Kanske forsätta skriva, nä, har inget att skriva om. Men i helgen blir det bara tråk, någon som vill göra nått? så kan ni ju ringa mig eller nått. Nä, nu ska jag sluta. Kram amanda!!

Jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback