popcorn?

Måste säga att jag blev rätt nöjd med den här bilden, även fast om man tittar på den tvärt så ser den ut som ett val öga, men skitsamma.

Idag så har jag vart på konfa upptakt, dt var as råkigt att sitta på gudstjänst, men jaja. Man fick ju fika efteråt iaf. Men sedan så träffades man i gruppen, ska gå norrbyskärskonfa, blir nog rätt nice. Vi är 24 tjejer och 11 killar, eller ja nått i den stilen iaf. Trodde ju typ inte att det skulle vara någon jag kände där, eller jag kände väll typ ganska många av dom eller iaf viste vilka dom var. Men annars har jag typ inte gjort så mke idag, ska typ se på film med Tove och Alex ikv, blir väll typ någon skräck film ikv igen, POPCORN varning. Har vart o köpt popcorn nyss, måste nog sluta med sånt, blr nog ej så mke av dem iaf alex o tove får tjocka upp sig. Men det är typ 12 dagar tills jag far till GBG :P så. Okey, jag har fett med tråk, ovh inser att för er som läser är detta värsta röran.
Okey, skolfoto imorgon dådå, vet fan inte vad jag ska ha på mig, men dt löser sig nog. Sedan har vi uppsats på onsdag, kommer gå fett med dåligt. Men man kan ju aldrig veta med mig (?). Friluftsdag på Torsdag, känner abslout inte peppen på att vara i röbäck och orientera kan jag ju säga. Men, nu ska jag ej göra det här trassligare än avd jag redan tycker att det är, borde gå kurs i hur man bloggar kanske(?). KRAM!! amanda

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback