Sommar!


 
Jag vill ha sommar! Hatar hösten och vintern, det är kallt och trisit, ja ni fattar vad jag pratar om!

Jaja, veckan som vart har varit nice. Men jag känner att jag borde ta tag i bloggandet om jag vill at någon ska läsa den kanske. Iaf, så blev jag medlem på facebook igår. Ja, dt kändes väll egentligen rätt så onödigt om jag tänkerefter. Men jag kommer ändå aldrig vara inne där typ.  Okey, åter till verkliga världen då, jag kan ju inte leva hela mitt liv vid datorn, det känns onödigt. igår var jag med Tove, Alex, Paula, Jenny, Carro, Johanna, Maja, P och K. Först så väntade vi typ på alex, men han kom typ direkt så. Aja, sedan så cyklade vi typ runt halva böleäng, kändes det som iaf. och letade efter P och K. Men dom typ sprang runt hela tiden. Aja, vi hittade dom tillslut iaf. Jag kände väll att det inte kändes så moget att cykla runt hela kvällen och leta dom och att vi ist kunde göra nått. Så vi dom sa att vi skulle leka kurragömma med dunk på böleängsskolan, kändes absolut inte så lockande så jag och Alex for hem till han. Tove stannade dock kvar för att on ville leka. Men när vi just hade parkerat cyklana, nä ni tror e att hon kommer. Så vi satte och och såg på film, may. Någon skräckfilm, helt klart sämst ever. Men man ska väll inte klaga, jo jag blev väll iaf lite rädd i slutet. jaja. den handlade iaf om nån tjej som var hel psyko. och den där DJÄVLA dockan levde ju! helt sjukt.  Så, vad har jag gjort idag då? Jo, jag har typ suttit vid datorn, kanske borde ta och göra något snart, har suttit här 5 timmar snart. Det är fan inte normalt. Borde skaffa mig nått att göra, eller vad säger ni? Jaja, men nån kanske kan palla vara med mig någon gång då? Men vi får väll se, ska nog ej vara boorta så länge ikv, ska på konfa info på kyrkan kl 11 imrn, fett tråkigt med gudstjänst (svar ja). Men det blir ju iaf norrbyskärs konfa, det är nice. Så, jag lever kanske inte här ändå? Nä, jag far ju till Wendelsberg om typ 13 dagar på teaterledar utbildning. Taggar as mke på dt.  Men, nä nu ska jag faktiskt ta och kolla om jag hittar någon att vara med.
KRAM, Amanda!

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback