Tack för att du stöttar mig <3

En bild säger mer än 1000 Ord, ja jag börjar tro att det är sant iaf den här bilden!

Ibland tror jag att alla bara är ute för att djävlas med mig, jo om det ändå vore så enkelt. Men nu vet jag ju att det inte är så. Visst, dt finns dom som ibland bara vill djävlas, men skit i dom. Korkade Id**t*r är inget man vill ha i sitt liv, håller mig till dom som bryr sig om mig ist. Nä slut tjafsat om alla människor som jag hatar nu, bäst att hålla dum ute ur mitt liv.  'Fan FAN FAN!. Skit samma. svarar inte på fler mejl nu! JÄVLA PUCKO unge hon kan ju tyo växa upp och acceptera mig! Tack för att ni stöttar!

Vi skulle ha skolfoto idag, men fotografen var sjuk, YES. Haha. Men dt blir nog imrn ist. Dt blir nog bra :) hoppas iaf.
Tjejgrupp ikv, vi ska baka, ikv igen. Men vad har jag annars gjort idag, skola. Dt suger. Men nu ska jag ej skriva så mke mer tror jag.

Varför vill folk alltid få mig att ändra på mig själv? Varför kan inte folk acceptera mig för den jag är? För om jag ändrar på mig själv är jag ju inte mig själv längre. Är dt bått i dt jag säger som är svårt att fatta för vissa människor?

Tack för att du stöttar mig <3

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback